Reikia skubiai Vilniuje? Skambinkite +37068111124
Grąžinimo ir garantijos tvarka
Kokybiškų prekių grąžinimas:
1. Retrokonsoles.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų, o atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis ir Dovanas įsigytas kartu su Preke. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
2. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
3. Prekės gali būti grąžinamos kreipiantis raštu į dlm.prekyba@gmail.com.
4. Gavęs Prekes arba Prekių komplektus, kartu su gautomis Dovanomis ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą už Prekes arba Prekių komplektus bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 30 (trisdešimt) dienų nuo įrodymo apie Prekės arba Prekės komplekto išsiuntimą Pardavėjui gavimo dienos. Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.
5. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke Dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai.
6. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir (ar) kartu negrąžinamos Pirkėjo įsigytos Dovanos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Garantija:
13. Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių spalvos gali nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių įrenginio savybių. Taip pat Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių atvaizduose gali būti pavaizduotos papildomi Prekių aksesuarai ar komponentai, kurie neįeina į parduodamą Prekės komplektaciją (Prekės komplektacija nurodoma Prekės skelbimo skiltyje „Prekės informacija“). Prekė laikoma atitinkanti pateiktą pasiūlymą, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą aprašymą
14. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis raštu į dlm.prekyba@gmail.com
15. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.
16. Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti Pirkėjo asmeninių duomenų. Pirkėjas turi išsisaugoti kitame įrenginyje informaciją iš skaitmeninę atmintį turinčių įrenginių, pateiktų garantiniam servisui, prieš pateikiant tokį.
17. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos.
18. Iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.
19. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę, dovaną ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių, dovanų kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
22. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės ar dovanos, tai padaryti raštu dlm.prekyba@gmail.com.
23. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
23.1. Prekės užsakymo numerį;
23.2. Pateikti/įvardyti Prekės, dovanos broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
23.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
24.1 Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą turi pašalinti Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti.
24.1.2. nepavykus pašalinti trūkumų, pakeisti prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;
24.1.3. grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti.
25 Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 30 (trisdešimt) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę arba Prekių komplektą bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą. Jei Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta
26 namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
26.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
26.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
26.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
26.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
27 Atsiėmus Prekes iš siuntų paštomato, siuntos pakuočių kiekį, kokybę, išorinę Prekės kokybę (t. y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją tikrinkite iškarto atsiėmus. Jei pastebėjote, kad jos turi pažeidimų:
27.1. nedelsiant tačiau, ne vėliau nei per 2 (dvi) dienas nuo Prekių atsiėmimo iš siuntų paštomato, apie rastus pažeidimus praneškite Pardavėjui.
Retro žaidimų konsolės
Retro žaidimai, kurie sugrąžins prisiminimus.
RETRO ŽAIDIMŲ Konsolės
Pristatymas
dlm.prekyba@gmail.com
© 2024. All rights reserved.